Re: Jakie głośniki?

Autor: DooMiniK <fake_at_mail.com>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 23:03:18 MET DST

On 19/04/2011 19:48, UK < wrote:

> Nie trzeba być znawcą żeby porównać kilka podstawowych parametrów
> znajdujących się w opisach. Trzeba tylko wiedzieć które są istotone i jakie
> powinny być. Na przykład, na użytek domowyy, żeby słuchać myzyki
> klasycznej - ile powinno być decybeli?
> Moje dotychczasowe głośniki są tach archaiczne, że nijak się mają
> do obecnych.

ojej... W klasie do 100zł to mogą być przedziwne parametry (PMPO) typu
240W ;)
Poważnie Ci mówię, pasmo przenoszenia w tej klasie nie ma aż takiego
znaczenia. Weź coś z Logitecha (zastanów się, że może lepiej wziąć
z głośnikiem niskotonowym).
Patrz np. na długość przewodów (żeby Ci starczyły), możliwości regulacji
tonów, wygodny włącznik, etc.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel