Re: Jakie głośniki?

Autor: UK <>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 20:48:32 MET DST

> Wyraźnie napisałeś, że się nie znasz na tym, więc patrzysz
> na parametry "żeby dobrze grały".
> Jak masz możliwość, to idź do Saturna, czy innego Media-Markt - tam
> głośniki są podłączone. Posłuchaj sobie jak grają, znajdź
> takie za 150zł i kup w 'normalnym' sklepie za 100zł.

Nie trzeba być znawcą żeby porównać kilka podstawowych parametrów
znajdujących się w opisach. Trzeba tylko wiedzieć które są istotone i jakie
powinny być. Na przykład, na użytek domowyy, żeby słuchać myzyki
klasycznej - ile powinno być decybeli?
Moje dotychczasowe głośniki są tach archaiczne, że nijak się mają
do obecnych.

Pozdrawiam
UK