Re: Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?

Autor: Alicja <alicja.dziwisz_at_gmail.com>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 12:18:18 MET DST

On 19 Kwi, 01:03, "Feromon" <fer0...@wp.pl> wrote:

> W "normalnym" sklepie dodają kabel do byle zasilacza za 100 zł.
> Jedynie do drukarki niewiadomoczemu nie dodaja kabla USB.
> Każdy kabel zasilający, który "pasuje"   - czyli da się "wetknąć" -  będzie
> dobry.
>
> Następny komputer kupujcie w innym sklepie.
> Dzisiaj kopowałem paliwo, a sprzedawczyk usiłował
> namówić mnie na kawę. Kawa to nie moje paliwo...
> A kabel ze "starego" komputera nie wtykasię?

Sprzedawczyk ma do zrealizowania plany sprzedażowe nałożone mu przez
'górę' i ma obowiązek wcisnąć Ci tę kawę. Mnie nieustannie namawiają
na batoniki tudzież napoje energetyczne, za które dziękuję uprzejmie
bo wiem, że to ich praca. Tzn sprzedawców.
Co do kabla od nowego komputera, firma wyjaśniła, że zakupiliśmy
zasilacz w wersji OEM, a kable są do wersji BOX. A może na odwrót, nie
jestem pewna, co to znaczy.
Poprzedni komputer to stary laptop, zaś poprzedni pecet, a tym
bardziej dodatki w postaci kabli, zaginał w otchłani czasu.

W każdym razie, komputer już chodzi, tylko strasznie wentylator
głośny. W pokoju szumi jak w jakiejś mega chłodzonej serwerowni.

Alicja.