Re: Czy ten kabel zasilający zda się do tego komputera?

Autor: Feromon <fer0m0n_at_wp.pl>
Data: Tue 19 Apr 2011 - 01:03:43 MET DST

Użytkownik "Alicja" <ravishing.beauty@gmail.com> napisał w wiadomości
news:76388242-76a2-45af-bfe0-198311c978a1@p6g2000vbn.googlegroups.com...
>zamawiając nowy komputer w sklepie komputerowym nie przyszło nam do
>głowy zamówić kabel zasilający, więc dostaliśmy komputer i nie ma go
>jak podłączyć do prądu.

W "normalnym" sklepie dodają kabel do byle zasilacza za 100 zł.
Jedynie do drukarki niewiadomoczemu nie dodaja kabla USB.
Każdy kabel zasilający, który "pasuje" - czyli da się "wetknąć" - będzie
dobry.

Następny komputer kupujcie w innym sklepie.
Dzisiaj kopowałem paliwo, a sprzedawczyk usiłował
namówić mnie na kawę. Kawa to nie moje paliwo...
A kabel ze "starego" komputera nie wtykasię?

Feromon