Re: Netbooka bym sobie kupil...

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.usunto.pl>
Data: Thu 14 Apr 2011 - 23:41:31 MET DST

Dnia Thu, 14 Apr 2011 19:50:29 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

/.../

> [...]
>
> Packard Bell DOT SE N450 2G 160G Win XPH CZARNY!
> http://allegro.pl/show_item.php?item=1548741604
>
> MSI U130 N450 1,66GHz 1GB 250GB Win7
> http://allegro.pl/netbook-msi-u130-n450-1-66ghz-1gb-250gb-win7-torba-i1552756487.html
>
> Roznia sie glownie wygladem, pojemnoscia dysku i iloscia pamieci.
>
> Jesli mialbym wybierac miedzy 2GB RAM a 250GB dyskiem to wole RAM -
> mam dysk zewnetrzny w razie czego, a w 90% przypadkow 160GB styknie.
>
> Pozostaje w zasadzie jedna kwestia:
> Czy z podanych powyzej trzech modeli z jakiegos powodu ktorys
> moze sie lepiej sprawdzac w wyswietlaniu materialu HD???

Żaden z nich się absolutnie nie nadaje do materiałów HD.

SpĂłjrz na to:
http://sklep.sferis.pl/produkt/33579-toshiba-nb550d-10g-c50-10-1-250gb-1gb-bt-wf-w7s.html

recenzja: http://pclab.pl/art44895.html

Powyższa Toshiba natomiast powinna dać sobie radę zarówno z HD jak i pracą
na zewnętrznym monitorze nawet w 1920x1080 przez HDMI. Pobór mocy
minimalny, czas pracy na baterii 9h+

> Packard jest w sklepie w Kraq z zainstalowanym systemem - moge
> podejsc i sprawdzic na zywo. Inne sa chyba be systemu wiec kicha.

W Galerii Krakowskiej pewnie da radę tą Tośkę obejrzeć, w razie czego
zapraszam do Łodzi ;)

Zależy od maszyny, o Tośce napisałem już powyżej :)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"Have you any idea why a raven is like a writing desk?"