Karta WiFi n-ka do stacjonarki

Autor: gordon <ja_at_moj.kompuer.w.dom.pl>
Data: Thu 14 Apr 2011 - 13:52:01 MET DST

Witajcie,

Robię w domu przemeblowanie i muszę przerzucić komputer stacjonarny
z dala od routera. Nie chcę ciągnąć kabli/demolować domu i stad koncept
żeby kupić kartę WiFi, n-kę i wrzucić ją do stacjonarki. Bardzo proszę
o poradę co wybrać, coś na USB, czy lepiej coś na PCI, a jeśli tak to
czy macie sprawdzone jakieś godne uwagi modele? W tej chwili mam router
Linksysa WRT54GL, ale myślę o jego zmianie na np. E2000 tego samego
producenta, dobra myśl?

Pozdrawiam i z góry dziękuję za (p)odpowiedzi
gordon