modem + netia

Autor: doktorek <qubus_at_mp.pl>
Data: Thu 14 Apr 2011 - 12:33:21 MET DST

prosze o doradzenie co wybrac.
Mam NETIE na linii TP, mam modem ASMAX AR901

potrzebuje:
najlepiej modem bezprzewodowy + na normalny kabel
jak najwiekszy zasieg
port USB tak by mozna do tego podpiac dysk lub DUKARKE i ja udostepnic
stosunkow prosta konfiguracje tak bym dal rade wlaczyc komputer zdalnie
(reszte juz mam opanowana :))

Myslem o TP-LINKU ale nie umiem juz okreslic, ktory model.
Linksys - jakos nie bardzo.

No i czy mam kupic modem czy do tego ASMAXA dokupic router?

Bardzo prosze o wypowiedzi a jesli nie ta grupa to prosze mnie stosunkowo
bez wyzwisk o tym uswiadomic :)