Re: Brother tusze

Autor: losowy <losowy_at_test.test>
Data: Wed 13 Apr 2011 - 19:54:52 MET DST

W dniu 2011-04-12 15:30, WiesłaW pisze:
> I teraz pytanie do użytkowników: gdzie kupujecie i jakie
> tusze do tego modelu?

Od około półtora roku używam zamienników firmy Dulin. Okazjonalnie
drukuję zdjęcia 10x15 (kilka sztuk miesięcznie) i na maksymalnej jakości
wydruku różnica między Dulinami a oryginałami jest na tyle mała, że
warto. Żywotność takiego zdjęcia pewnie jest krótsza, ale ta kwestia
jest dla mnie nieważna. Wydruki w słabszej jakości różnią się znacznie,
dlatego nie drukuję w jakościach niższych jak normalna, gdyż wtedy tekst
staje się szary, gdzie przy oryginałach jest jeszcze czarny.

Kupiłem w większej ilości na Allegro. Według producenta należy zużyć
przed 05.2013, więc powinienem się wyrobić :)