Brother tusze

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Tue 12 Apr 2011 - 15:30:52 MET DST

Kupiłem sobie drukarkę DCP-J315W parę miesięcy temu. No i
nadszedł niestety czas, gdy trzeba zainwestować w tusz, bo
krzyczy, że mało. Parę miesięcy temu tuszy do tego modelu
na (za przeproszeniem) Allegro było jak na lekarstwo. Teraz
wchodzę, patrzę i zdębiałem. Po 5 zł za sztukę zatrzęsienie
i jeszcze luzem do napełniania.

I teraz pytanie do użytkowników: gdzie kupujecie i jakie
tusze do tego modelu? Czy te zamienniki są bezpieczne dla
drukarki? A może lepiej napełnić stare? Macie jakieś
preferencje co do sprzedawców i producentów tuszu i czy
są jakieś, których należy się wystrzegać ?

--
WiesłaW
Opera Mail