Re: Koszt eksploatacji drukarki.

Autor: Wojciech Skrzypinski <usun.skrzyp_at_gmail.com>
Data: Sat 09 Apr 2011 - 11:32:45 MET DST

W dniu 2011-04-05 11:27, Borneq pisze:

> A może opłaci się kupić jakąś inną drukarkę, może atramentową ale o
> znacznie mniejszym koszcie eksploatacji?

Stanalem kiedys przed tym samym dylematem i kupilem do domu kombajn
Brothera (starszy model DCP-540CN). Jestem bardzo zadowolony. Wczesniej
mialem laserowke Olivetti i dosc szybko padly rolki prowadzace papier.
Wracajac do atramentowki - Brother ma bardzo tanie zamienniki duzej
pojemnosci, jesli trafisz na dobre ich zrodlo to juz sie go trzymaj. Ja
kupuje raz na rok kilkanascie kartridzy, z przewaga czarnych oczywiscie.
Taka dyskusja byla na grupie nie raz nie dwa i zazwyczaj wychodzilo
(przynajmniej kiedys), ze najtansze w eksploatacji byly Brother i Epson.

Pozdrawiam,
Wojtek