Re: Wifi n + gigabit switch

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 15:03:07 MET DST

Dnia Thu, 31 Mar 2011 14:46:15 +0200, Mateusz napisał(a):

> Wlasciwie wystarcza mi oryginal tego co jest w WRT54GL, musi miec
> klonowanie maca karty sieciowej kompa i reszta wlasciwie starcza. Moze
> kiedys brakowalo mi forwardowania (tez jest jakis limit) ale ogolnie
> malo grzebie w tym, ruter ma robic za ruter + switch, niekoniecznie musi
> byc maszynką do wszystkiego :)

Forwarding to jedno z podstawowych zajec routera, a nie maszynek "do
wszystkiego". Poza tym niektorzy potrzebuja np. QoS - tez funkcja typowo
routerowa, a w standardowym sofcie tego nie ma.
No ale jesli potrzebujesz golca i Ci wystarczy to bierz.
Tu masz symulator systemu zainstalowanego fabrycznie w tym modelu:

http://www.tp-link.com/simulator/TL-WR1043ND/index.htm

--
pozdrawiam
Norbert