Re: Wifi n + gigabit switch

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 14:46:15 MET DST

Użytkownik Norbert napisał:

> Sporo, gdzies na grupie innej juz o tym pisalem. Stary system wypadl po 3
> dniach, gdy probowalem dodac do listy forwardingu wiecej pozycji, a trafilem
> na ograniczenie, chyba do 16.
> Zreszta zobacz co jest w oryginale i w Gargoylu i porownaj. Moze Tobie
> oryginal wystarczy.

Wlasciwie wystarcza mi oryginal tego co jest w WRT54GL, musi miec
klonowanie maca karty sieciowej kompa i reszta wlasciwie starcza. Moze
kiedys brakowalo mi forwardowania (tez jest jakis limit) ale ogolnie
malo grzebie w tym, ruter ma robic za ruter + switch, niekoniecznie musi
byc maszynką do wszystkiego :)