Re: Szybszy procek zamiast E7400?

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 09:52:31 MET DST

> A nie mógłbyś pokombinować w kierunku zatrudnienia grafiki/gpu do
> kodowania wideo? (o ile masz taką, która wspiera cuda/avivo/inne
> wynalazki, i twój soft ma możliwość użycia kodeka który to wykorzysta)

To tez planuje (pozniej) ale nie kazdy program wspiera uzywanie
karty graficznej do obliczen. W tej chwili najczesciej uzywam
po prostu VirtualDuba a on raczej nie uzywa CUDow.

Planuje przesiasc sie na Corel Video Studio X4 Pro - ten z kolei
uzywa kart, ale to pozniej gdy zaczne montaz na powazniej...

Tak czy owak cztery rdzenie przydadza sie.

Nastepne co mam zamiar zrobic to roszada dyskow i zrobienie RAID0
z dwoch dyskow 1.5TB - w tej chwili jeden nie daje rady podawac
nieskompresowanego strumienia video HD.

Apropo kart - moze odrazu polecicie jakas karte z CUDA?
Najchetnie chlodzona pasywnie, gry mnie kompletnie nie interesuja.
Czyli cokolwiek co ma CUDA i jesli na czyms by mi zalezalo
to na wydajnosci tych CUDow wlasnie ;)