Re: Szybszy procek zamiast E7400?

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 10:31:07 MET DST

> A nie mógłbyś pokombinować w kierunku zatrudnienia grafiki/gpu do
> kodowania wideo? (o ile masz taką, która wspiera cuda/avivo/inne
> wynalazki, i twój soft ma możliwość użycia kodeka który to wykorzysta)

W sumie chyba masz racje.

Dochodze do wniosku, ze najpierw zrobie roszade z dyskami -
zrobie RAID0 z dwoch dyskow 1.5TB ktore mam co pozwoli
mi zapisywac i odczytywac nieskompresowany material HD.

Potem nowy program i karta z CUDA - z tego co doczytalem
to program pracuje na danych nizszej rozdzielczosci a dopiero
na koncu renderuje material z finalna rozdzielczoscia uzywajac
karty video do kompresji...
W polaczeniu z wydajnym systemem dyskowym powinno pomoc.

OK, w takim razie pozostaje pytanie o karte video z CUDA :)