Re: jaki pc dla mnie

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 19:48:22 MET DST

Dnia Wed, 30 Mar 2011 15:23:41 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

> Zależy przez jakie złącze :)
> Problem w tym, że TV są z reguły przeznaczone do oglądania TV/Filmów, a
> nie obrazu z kompa. Różne "wspomagacze" mogą popsuć obraz z komputera i
> mam jedynie nadzieję, że wejście VGA (analogowe niestety) jest puszczane
> na ekran bezpośrednio.

To w ogóle nie mamy o czym rozmawiać. Mam się jeszcze pitolić z ustawianiem
położenia, rozmiaru czy synchronizacji sygnału tak, żeby zakłóceń nie mieć?
:)

[ Jeżeli spotkałeś kobietę swoich marzeń, to o pozostałych marzeniach      ]
[ możesz śmiało zapomnieć.      (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]