Re: jaki pc dla mnie

Autor: Mirek Ptak <nieprawdziwy_at_nieprawdziwy.pl>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 15:23:41 MET DST

Dnia 2011-03-29 01:43, *Przemysław Ryk* napisał, a mnie coś podkusiło,
żeby odpisać:

> Bardzo jestem ciekaw, co by się dało po podłączeniu ich do komputera i -
> mierząc kalibratorem - ustawieniu:
> - jasność np. 100 cd/m2
> - temperatura bieli: 6500K
> - gamma: 2,2
> a potem machnięciu gradientu od pełnej czerni, do pełnej bieli. Oj bardzo
> jestem ciekaw, co by się wyprawiało...

Zależy przez jakie złącze :)
Problem w tym, że TV są z reguły przeznaczone do oglądania TV/Filmów, a
nie obrazu z kompa. Różne "wspomagacze" mogą popsuć obraz z komputera i
mam jedynie nadzieję, że wejście VGA (analogowe niestety) jest puszczane
na ekran bezpośrednio.

Pozdrawiam - Mirek

--
Mirek Ptak