Re: Jest jakis sposob na limit pamieci do 3.2GB?

Autor: Q <no_at_spam.pl>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 14:42:46 MET DST

> A co do wakacji - to jak nie w te to w kolejne, majac c2d 8400 i XP do
> moich zadan nie narzekam, choc filmiki full hd sporadycznie renderowane
> moglyby sie robic szybciej. ;)

niestety ja narzekam i mam ostre parcie na jakas nowa maszyne
na uATX z 8gb ramu i jakas zacna zintegrowana grafika;

celowalem w amd, ale niby lada moment maja wyjsc buldozery,
ale nawet jak pojawia sie w sklepach juz jutro, to kiedy spadna ceny
"starych" procesorow? :)

czytam o tych procach, czipsetach, stosunkach wydajnosc/cena
i dalej sie nie zdecydowalem...

aha - i znalezc plyte uATX na nowszym chipsecie amd
z przyzwoitym rozstawem PCIe-PCI jest awykonalne;
tzn.: widzialem cos tam u asrocka, ale wlasnie - asrock...

poprawily sie ostatnio asrocki?

warto wziac wszystko-majaca plyte od tego producenta, np.:
- 890GM Pro3 R2.0
   http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=890GM%20Pro3%20R2.0
- 890GM Pro3
   http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=890GM%20Pro3