Re: Jest jakis sposob na limit pamieci do 3.2GB?

Autor: DooMiniK <fake_at_mail.com>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 20:15:37 MET DST

On 28/03/2011 08:54, Mark wrote:
> I oczywiscie nie mam na mysli ograniczenia systemu 32bit.
> Mam plyte MSI 945PL-Neo.
> Na płycie 4GB Ram - w BIOS jestt w dziale informacja o systemie - 4GB
> (3200MB dostepne)
> Problem w tym, ze chce tam testowo zainstalowac system ktory wymaga minimum
> 4GB RAM, wiec na starcie dostaje komunikat o braku minimalnej ilosci pamieci
> Wgralem bios 5.2 ale bez efektu. W specyfikacji plyty pisze ze obsluguje
> 4GB.

Z innej beczki, no ale jak próbujesz instalacji:
- SBS 2011 potrzebuje 8GB do instalacji, 10GB to zalecana ilość,
najlepiej mieć 12GB ;-)
- przy instalacji krzyczy o ... 120GB partycji systemowej, chociaż
można to obejść (ale te 40-50GB trzeba zapewnić, nawet dla środowiska
testowego.

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel