Re: AWARIA HDD - czy może HACKER/WIRUS to zrobić?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 17:22:23 MET DST

On 29 Mar, 00:43, Przemysław Ryk <przemyslaw....@gmail.com> wrote:

> Pierwszy raz widzisz, jak Google Groups rozpirza posty z polskimi
> diakrytykami?

Ja właśnie NIE poraz pierwszy, ciągle się to zdarzało i za każdym
razem wkurzało niezmiernie! Jak się przed tym ustrzec?
(Bo z samego Google nie chcę rezygnować, oferuje niezmiernie wygodną i
pod każdym innym względem sprawną drogę dostępu do newsgroups,
niezależną od komputera na którym się "pracuje"...)