Re: Monitor LCD 22", pivot i dobre katy

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 14:25:37 MET DST

Dnia Tue, 29 Mar 2011 11:07:33 +0100, Kamil napisał(a):

> Myslalem ze bedzie intymniej, a nie zaraz na forum publiczne. ;)

Intymniej to by było wtedy, jak byś był inteligentną, długonogą, kształtną i
pociągającą kobietą: ;D

> Zawsze mozna szukac uzywki na allegro, jak tu czesto polecaja.

Aż zerknąłem - ColorEdge'a używanego nie ma ani sztuk. ;)

> Przesadzasz. Wizytowki 85x55mm nie zaprojektujesz na takim monitorze?

Od biedy...

> Ulotek A6? Jesli dosc wiernie oddaje kolory (a "dosc" to pojecie
> wzgledne, bo 99% klientow niewielkich odstepstw i tak nie zauwazy, a
> czesto wiekszy rozrzut ma drukarnia niz monitor)? Fotek slubnych nie
> obrobisz? Bez problemu.

Z tego co na razie przechodziło mi przez ręce, to dające się przyzwoicie
wyregulować monitory w tej kategorii cenowej, to można na palcach jednej
ręki drwala policzyć. :) Chyba, że trafisz np. używanego L985EX czy S1910
(nie wiem, jak się tu co bardziej popularne NECi prezentują).

[ Kobieta jest jak otwarta księga, napisana po hebrajsku, za pomocą        ]
[ chińskich znaków.                                       (JoeMonster.org) ]