Re: jaki pc dla mnie

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 14:13:10 MET DST

Użytkownik Daniel Jaworski napisał:

> To pewnie lekkie NTG, ale czy możesz podpowiedzieć jaki to system i
> jakie narzędzie do obsługi dysku wirtualnego. W jednej lokalizacji
> chciałbym coś takiego wypróbować.

A ja sie podepne z pytaniem - jak sie liczy ile ramu wykorzysta XP? Net
podaje ze 3,25GB jest w stanie obsluzyc, ale czy to jest z pamiecia na
grafice czy bez? :) Bo jak mam grafike 1GB DDR, to znaczy ze wkaldajac
wiecej niz 2GB ramu - ramu obsluzy 2,25GB. Czyli dokladajac 4GB ramu
mozna stworzyc sobie 3,75GB ramdysk, tak?
I czy ten soft jest czegos wart, czy inaczej to zrobić? Jak?
http://precyl.pl/tutorials/2500522-jak-zagospodarowaae-nadmiar-pamieci-ram.html