Re: Jest jakis sposob na limit pamieci do 3.2GB?

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 14:02:37 MET DST

> Hm? Raczej odwrotnie.

No nie wiem
Przykładowo w Ubuntu aby skorzystać z dodatkowej pamięci trzeba odpalić:
sudo apt-get install linux-generic-pae linux-headers-generic-pae
żeby podmienić jądro na wersje wspierającą PAE.

> Jesteś pewien tego Windows Server? Bo XP, Vista i 7 -- owszem,
> z pewnymi wyjątkami. Ale Windows Server wydaje mi się, że bez
> problemu obsługuje pamięć powyżej 4 GiB nawet w wersjach 32-
> bitowych.

Tak, jestem pewien, 32-bitowa wersja Standard serwera
na to samo ograniczenie co wersje desktopowe Windowsa.
32-bitowe wersje Enterprise i Datacenter nie mają tego limitu i obsługują to
64GB RAMu,
ale 32-bitowy Standard ma niestety ten limit.

--
Pozdrawiam