Re: jaki pc dla mnie

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 09:59:40 MET DST

Osobnik posiadający mail m5c@go2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Nie napisałem, że mają taką samą, tylko że ma większość. Rozumiesz
> znaczenie tego słowa? A poza tym matryca to nie wszystko.

pisałem niżej o przykładowym stosunku 80-20% - jak sądzisz - rozumiem
znaczenie słowa "wiekszosc"?

> Masz skłoność do nadmiernego upraszczania. Chodzi nam o konkretne
> zastosowanie. Bo np. do gier matryce IPS są gorsze od TN.

Pytam o róznie, dostaje odpoiwiedz o matrycy.
Dopytuję - okazuje się, że nie tylko o matryce.
No wiec o co chodzi? Jakieśenigmatyczne ustawienia, ktore sprawiaja ze Tv
nie nadaje się jako monitor?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")