Re: jaki pc dla mnie

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 15:43:37 MET DST

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:27032011.78FCAFBE@budzik61.poznan.pl...

> skoro monitory i telewizory mają taka sama matrycę, to gdzie tu róznica?

Nie napisałem, że mają taką samą, tylko że ma większość. Rozumiesz znaczenie
tego słowa? A poza tym matryca to nie wszystko.

> Mam rozumiec, ze 80% monitorów = telewizorom = shit, a te pozostałe,
> zrobione na matrycy IPS sa dobrej jakosci?

Masz skłoność do nadmiernego upraszczania. Chodzi nam o konkretne
zastosowanie. Bo np. do gier matryce IPS są gorsze od TN.

> Jezeli taka jest teza, to o jakich wyplywajacych oczach mówimy?

Przypuszczam, bo to nie są moje słowa, że ich autorowi nie chodziło o jakiś
szczególny rodzaj telewizora, a raczej o brzydki zwyczaj podkręcania ich w
sklepie na maksymalną jasność. Wtedy rzeczywiście są kłopoty jak ktoś blisko
siedzi. Wiele osób już nie zmienia tych ustawień chociaż to nie jest takie
trudne.