Re: jaki pc dla mnie

Autor: Szymon von Ulezalka <sz.gruszczynski_at_googlemail.com>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 23:30:02 MET DST

> mierdzi mi to wypowiedzi sponsorowan .

oczywiscie. zly microsoft zaplacil mu by sial propagande

> Instalacja suse ka w najbardziej automatycznym wariancie sprowadza si
> do uruchomienia z p ytki, kilku klikni i podaniu nazwy u ytkownika i
> has a.

no, to mniej wiecej tak jak windows 7

> p ytek ze sterownikami...

coz... z plytek nie instalowalem sterownikow od czasow windowsa xp.
wiekszosc dociaga WU.

> Potem trzeba jeszcze kupi pakiet biurowy
> (kolejne p ytki) i znowu ten sam korow d (rejestracja, aktywacja,
> akceptacja licencji dla ka dego u ytkownika).

a co, darmowego wziac nie mozna? no, chyba ze sie cos robi
nietrywialnego w excelu, to wtedy wyboru nie ma. oczywiscie ms office
pod linuksem zapewne szybciej i lepiej dziala, prawda ;p?

> Odtwarzanie film w - znowu kolejne schody i awantury o z y region.

gdyby mi fedorka, mimo zainstalowania wszystkich kodekow gstreamer nie
marudzila gdy chcialem odtworzyc plytke dvd to bym ci moze uwiezyl.
ale oczywiscie, pewnie to moja wina, ze linuksy maja skopana obsluge
multimediow, prawda?
a tak z drugiej strony: linux nauczyl sie juz obslugi dzwieku
przestrzennego? taka np creative x-fi gamer ma juz, zdaje sie, 5 lat
ponad- dziala bezproblemowo od xp w gore...

> No i jeszcze trzeba zainstalowa i skonfigurowa jakiego antywirusa.

no, cale 3 kliki + haslo. masakra

szymon