Re: AWARIA HDD - czy może HACKER/WIRUS to zrobić?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 19:40:04 MET DST

On 27 Mar, 18:32, Rafał Łukawski <rafal...@lukawski.pl> wrote:

> Wymień dysk w ramach gwarancji! Nikt nie siedzi w Twoim pokoju i nie wie
> co tam dłubiesz w komputerze. Wynik z ESTOOL jest podstawą do reklamacji.
>
> Pytanie czy chcesz iść w kierunku teorii spiskowych, czy mieć działający
> sprzęt.

Jasne, że chcę! Tylko to cholernie kłopotliwe teraz, muszę
przekopiować wszystkie partycje gdzieś, a potem czekać czekać...
niewiadomo jak długo! (A mam pracę dyplomową do napisania "na
wczoraj"...)

A teraz muszę powiedzieć, że od tygodnia intensywnie używam tego
laptopa z tym dyskiem i wszystko działa stabilnie i pięknie. Także nic
się nie zmienia w danych SMART... Szczerze chciałbym uwierzyć, że
tamto to była tylko jakaś software'owa sprawa... Czy uważasz, że
kolejna awaria to tylko sprawa NIEDŁUGIEGO czasu?