Re: jaki pc dla mnie

Autor: aga <agata3030_at_gmail.com>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 13:38:29 MET

On 25 Mar, 00:53, Szymon von Ulezalka <sz.gruszczyn...@googlemail.com>
wrote:

> 2 plyta glowna: coz... ciezki wybor. ja mam ga-p67a-ud3, ale one nie
> daje mozliwosci wykorzystania zintegrowanej karty graficznej. wiec w
> tej sytuacji wybralbymhttp://www.komputronik.pl/index.php/product/119497/Sprzet_komputerowy...
> ga-ph67a-ud3-b3. 2x usb 3, 2xpci, ATX /a nie zadne micro/miniatx/.
> 490. zaleta ATX jest to, ze nawet jesli w przyszlosci wsadzisz karte
> graficzna, to nie zajmie ona /w sensie: jej chlodzenie nie bedzie
> zajmowalo przestrzeni nad/ wszystkich rozszerzen /pciex1, pci etc/.
> przydatne jesli masz np karte telewizyjna w kompie. badz sieciowke
> [...]

nie wiem czemu komputronik pisze że ta płyta ma kartę grafiki
zintegrowaną ja znalazłam
http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-ph67a-ud3rev_10/
opis gdzie nie ma obsługi kary zintegrowanej
dopiero płyta
http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-h67a-ud3h-b3rev_11/
daj mozliwość karty zintegrowanej, czy ja dobrze kombinuje?
Aga