Re: Podswietlana klawiatura.

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Thu 24 Mar 2011 - 21:20:24 MET

Dnia Thu, 24 Mar 2011 21:00:39 +0100, BartekK napisał(a):

> Jesteś pewny że potrzebujesz świecących klawiszy? Sensowne używanie
> klawiatury powinno być bezwzrokowe ;) a w razie poszukiwań zaginionego ^
> czy } - dużo lepiej przyda się mała lampka (choćby i 1 led) skierowana
> na klawiaturę, przy okazji pomoże znaleźć długopis albo pendrive, a nie
> będzie raziło ani oświetlało za bardzo.
>
> Sama literka na klawiszu delikatnie świecąca nie jest zbyt czytelna, a
> znaki specjalne to już zupełnie (zwłaszcza jak podświetlanie jest
> niebieskie). Sprawdzone na paru klawiaturach.

Pozwolę sobie mieć jednak inne zdanie. :)

Osobiście mam Logitecha G11. Stoi sobie dokładnie przed 24" monitorem.
Podświetlenia używam najczęściej wtedy, gdy gram / oglądam film, który na
moment przerywam, gdy odpowiadam na coś pilnego komuś znajomemu. W takich
sytuacjach poziom oświetlenia otoczenia jest najczęściej bardzo mocno
obniżony i jakaś lampka / świeca umiejscowiona jest najczęściej za
monitorem, by kontrast między matrycą, a tłem był stopniowo "wygaszany".
Wtedy - niebieskie właśnie - podświetlenie stosowane w G11 sprawdza się
znakomicie właśnie do poprawnego ułożenia rąk na klawiaturze, czy
odnalezienia potrzebnego klawisza. :D

[ Jeśli jakaś kobieta później staje się głupia, można być pewnym, że       ]
[ zawsze taka była.                                           (Sean Combs) ]