Re: Wstrząsoodporne etui na laptopa

Autor: Piotr M <xx_at_xx.xx>
Data: Thu 24 Mar 2011 - 01:41:49 MET

Dnia 24-03-2011 o 00:32:48 BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał(a):

> Pomysł - nie lepiej kupić jakiś porządny, twardy, odporny, wodoodporny
> laptop i zwykłe etui?

Czyli wymiana laptopa, a niech będzie. Ja tak nie mam w rozwiązaniach
ograniczeń. Tyle, że taki laptop o którym piszesz, to kosztuje kilka
dobrych tysięcy, jak nie z 10, a ja pracuje na takim za ok 2tyś..

Robię backup danych 3x w tygodniu, ale właściwie chodzi mi o uszkodzenia i
ewentualne starty sprzętowe.
Zima minęła i właściwie lapka już nie wyłączam, a zamykam a on usypia się
lekkim snem wiosennym na czas przenosin. Gdyby leżał na plecach to bym był
spokojny, a tak to jest narażony na wstrząsy podczas jazdy w takiej sakwie.

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?