Re: Jaki monitor 1680 x 1050 godny polecenia.

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 23 Mar 2011 - 09:35:39 MET

Dnia Wed, 23 Mar 2011 00:50:16 +0100, Gil napisał(a):

> No już dobra z tym wahaniem. To było wąchanie tyle że bez polskich liter. I co
> teraz puryści językowi??? He He. Mam was.

Jak był się nie obracał - tyłek zawsze z tyłu. ;D

> Sam się zawahałem jak to napisać.
> Ale dobra, dzieki. Przyjrzę się Eizo serii Ev. Brzmi niezle. Myślałem, że Eizo
> to jakis top.

Jakościowo (wykonanie) - z pewnością. Niemniej jednak oferta to nie tylko
wypasione modele dla grafików, ale również biurowy sprzęt. EIZO generalnie
ostatnio ma mocny nacisk na działania pro-eko, stąd też różne bajery
pozwalające ograniczyć zużycie prądu.

[ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks.         ]
[                                                         (JoeMonster.org) ]