Re: Monitor 26-27 cali w rozdzielczości 1920x1200.

Autor: aL <bigalex_at_wp.pl>
Data: Wed 23 Mar 2011 - 00:15:46 MET

W dniu 2011-03-22 01:09, Przemysław Ryk pisze:

> Jeżeli edycja video i foto, to moim zdaniem zapomnij o matrycach TN. Może
> mnie tu zakrzyczą, że nie uznaję pod tym względem kompromisów. Przyznam
> szczerze - nie uznajÄ™. Wobec czego VA lub IPS. I to raczej tych lepszych
> marek - oczy Ci za to podziękują.

No to jest mój punkt wyjścia przy wyborze i jestem skłonny poświęcić
inne parametry, ale nie che za żadne skarby wracać do matrycy TN. Poza
tym oglądając ostatnio dostępne w sklepach monitory (czyli to co się
najlepiej sprzedaje)
i porównując to z moim obecnym sprzętem, nie widzę postępu, a czasami
wręcz obraz jest wyraźnie gorszy.

> 19" S1901 ma plamkę 0.294 × 0.294 mm. 24" EIZO na matrycy PVA (S2433W) z
> nieco mniejszym pikselem (0.270 × 0.270 mm) w podanym przedziale cenowym nie
> dostaniesz (choć może gdzieś używany S2432W / S2431W?). Bo podejrzewam
> mocno, że S2243W (22", 1920x1200 przy plamce 0,25 mm) to Ci zdecydowanie
> odpada ze względu na właśnie jej rozmiar.

1920x1200 na 22'' to nie dla mnie - sprawdzałem u znajomego. Na 24 calach w
tej rozdziałce jest lepiej, ale tutaj nie miałem możliwości i czasu na
dokładne
ustawianie kontrastu, janości, kolorów na monitorze, do którego miałem
dostęp.
W każdym razie dzięki za polecenie modeli. Poszukam czegoś używanego albo
wstrzymam się zakupem do czasu, aż pojawi się coś ciekawego z
matrycÄ… 26-27'.
pozdrawim
aL

--
There’s no normal life, Wyatt. There’s just life.