Klawiatury z N-Key Rollover?

Autor: hubert depesz lubaczewski <depesz_at_depesz.com>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 15:09:46 MET

wkurzony problemami z tanimi logitechami szukałem problemu i w końcu
zrozumiałem - muszę mieć klawiaturę z pełnym n-key rollover.

i tu tylko pytanie - jakie klawiatury, dostępne w polsce, mają tę
funkcję?

*podobno* serie g* logitecha, ale materiałach na www nic o tym nie ma.

na sieci mogę sobie kupić das keyboard czy steelseries, ale są drogie, i
akurat takich jak bym chciał to nie ma (das keyboard silent
professional).

a może kojarzycie jakiś sklep który ma sporo różnych (droższych)
klawiatur i gdzie można je przetestować? w warszawie i okolicach.

depesz

--
The best thing about modern society is how easy it is to avoid contact with it.
                                                             http://depesz.com/