Re: Ktory monitor

Autor: Maver <wujek_dobra_rada_at_o2.pl>
Data: Tue 22 Mar 2011 - 15:14:21 MET

Do grafiki - FLATRON (ew. CRT). Ładnie wyświetla. Jeśli masz dużo kasy to
LCD (bo łączy cechy jakości monitora CRT z wygodą obsługi tradycyjnego).
Jesli masz mało kasy to VGA

Pozdrawiam, M.

BTW: mam do sprzedania fajny monitor FLATRON 775FT. Jeśli chcesz, to chętnie
się go pozbędę, bo tylko mi zawadza i graci (a w grafikę się aktualnie nie
bawię)