Krótki kabel zasilający - niby proste, a jednak...

Autor: Patryk Włos <patryk.wlos_at_invalid.peel>
Data: Sun 20 Mar 2011 - 19:11:35 MET

Witam

Poszukuję kabla zasilającego do komputera - takiego całkiem zwykłego: z
jednej strony wtyczka 220V, z drugiej trójkątna do zasilacza ATX.

Z jednym wyjątkiem: kabel ma być krótki - najlepiej od 50cm do 1m.

Szukałem w bardzo wielu miejscach: Komputronik, Spec Kable, Allegro,
Ebay, Google - wszędzie długości zaczynają się od 1.8m.

Czy ktoś może wie, gdzie można kupić kable krótsze? Chodzi mi o więcej
niż 1 sztukę - ale też nie hurt, powiedzmy max 15 sztuk.

Interesują mnie albo sklepy z Poznania, albo wysyłkowe - albo nawet
pośrednictwo kogoś z tej grupy w zakupie w lokalnym sklepie (jeśli ktoś
widział) i podesłanie w paczce do Poznania.

Patryk