Re: dysk + przejściówka SATA-ATA

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 19 Mar 2011 - 04:38:12 MET

Dnia Thu, 17 Mar 2011 02:30:11 -0700 (PDT), Andrzej napisał(a):

> Witam,
> mam płytę główną nie obługującą standartu sata. Chce kupić nowy
> większy dysk minimum 500GB i mam taki dylemat. Są w sprzedazy nowe
> dyski ATA tylko one sa drogie. Widzę, że na allegro są sprzedawane
> takie zestawy dysk + przejściówka, wychodzi to dużo taniej, np.
> http://allegro.pl/nowe-wd-caviar-blue-500gb-ata-sata-mega-cena-i1507720316.html
> Czy takie rozwiązanie jest pewne, nie będę miał z tym problemu?

Kontroler SATA na PCI i problem z głowy. Pod jednym warunkiem - nie będziesz
chciał tego dysku SATA używać jako startowego. Spora część starych BIOSów
nie da Ci możliwości bootowania z tak podłączonego dysku.

[ Kobiety robią dla swojego wyglądu zewnętrznego to, za co handlarz        ]
[ używanymi autami poszedłby do więzienia.                    (Nick Nolte) ]