Re: X-Fi vs zintegrowane 7.1

Autor: Kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 13:28:53 MET

On 18/03/2011 11:51, Andrzej Libiszewski wrote:

> Nie :) Ale sensowna karta stereo z zabudowanym wzmacniaczem słuchawkowym
> jest droższa niż podobna karta 7.1 bez wzmacniacza - a ten, jak się
> okazuje, nie jest potrzebny do moich słuchawek :)

A to swoja droga, chociaz jesli ktos jest purysta, to i tak podlaczy
sluchawki do dobrego wzmacniacza stereo, a nie komputera. :)

> Jeśli głośniki są dostatecznie dobre, to w większości przypadków
> doskonale słychać różnice.

Skrot myslowy, chodzilo mi o jakies z wbudowanym dekoderem, zestawy 5.1
logitecha czy creative kosztuja dzisiaj grosze i nawet jesli ktos nie
podlacza zaraz kina domowego do PC, to takie naglosnienie komputerowe
daje sporo frajdy w grach.

--
Pozdrawiam
Kamil