Re: X-Fi vs zintegrowane 7.1

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta.USUNTO.pl>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 12:51:18 MET

W dniu 2011-03-18 12:26, Kamil pisze:

> I w takim przypadku jest sens inwestowac w karte dzwiekowa, pytanie
> tylko czy potrzebujesz 7.1 do tych sluchawek.

Nie :) Ale sensowna karta stereo z zabudowanym wzmacniaczem słuchawkowym
jest droższa niż podobna karta 7.1 bez wzmacniacza - a ten, jak się
okazuje, nie jest potrzebny do moich słuchawek :)

> Wiekszosc ludzi podlacza
> komputer do glosnikow albo zestawu audio, wtedy inwestowanie w karte
> jest watpliwe..

Jeśli głośniki są dostatecznie dobre, to w większości przypadków
doskonale słychać różnice.

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."