Re: GeForce GT 430 ?

Autor: Gotfryd Smolik news <smolik_at_stanpol.com.pl>
Data: Fri 18 Mar 2011 - 09:09:42 MET

On Thu, 17 Mar 2011, Marx wrote:

> Piszesz bardzo niejasno
> "Że niby jak, 3D Twoim zdaniem do gier służy?"
> nie wiem, czy to żart, czy co?

  Trochę żart, ale sprowadzający się do usiłowania oddzielenia
stereo od gier.
  Z tą uwagą, że odwzorowanie w grach rzeczywiście bliższe jest
do określenia "3D" niż np. na zdjęciach lub filmie (można
zmieniać punkt widzenia).

> Te 10% poza grami to w zasadzie wspomaganie interfejsu aero czy wspomaganie
> wyświetlania viewportów w 3DStudioMax, może jakieś wspomaganie 3D we flashu
> (znowu gry!), ewentualnie zupełnie niszowe CUDA które można podciągnąć pod
> "3D".

  Nie, nie można.
  Nawet jeśliby było wykorzystywane do generowania obrazu przestrzennego,
jest to oddzielne zagadnienie :D

> Można tez wykorzystać shadery do deinterlaice'ingu (rzadko spotykane).
> Czekam więc co ty wyczytałeś w myślach autora wątku, do czego niby to
> potrzebuje on to 3D.

  Nic nie wyczytałem.
  Zwyczajnie - nie wiem czy np. filmów stereo nie ogląda :|

> I oczywiście "z tego czego nie wymienił dedukujesz
> to czego nie wymienił" - tak, jak nie wymienił że coś jest istotne,

  No jak dla mnie zdjęcia i film.
  Tzw. "FullHD" raczej z pewnej przezorności i na przyszłość, niemniej
właśnie te kryteria tworzą próg wymagający takiej karty który z grami
nie ma nic wspólnego.

pzdr, Gotfryd