On Thu, 17 Mar 2011, Marx wrote:
> Piszesz bardzo niejasno
> "Że niby jak, 3D Twoim zdaniem do gier służy?"
> nie wiem, czy to żart, czy co?
Trochę żart, ale sprowadzający się do usiłowania oddzielenia
stereo od gier.
Z tą uwagą, że odwzorowanie w grach rzeczywiście bliższe jest
do określenia "3D" niż np. na zdjęciach lub filmie (można
zmieniać punkt widzenia).
> Te 10% poza grami to w zasadzie wspomaganie interfejsu aero czy wspomaganie
> wyświetlania viewportów w 3DStudioMax, może jakieś wspomaganie 3D we flashu
> (znowu gry!), ewentualnie zupełnie niszowe CUDA które można podciągnąć pod
> "3D".
Nie, nie można.
Nawet jeśliby było wykorzystywane do generowania obrazu przestrzennego,
jest to oddzielne zagadnienie :D
> Można tez wykorzystać shadery do deinterlaice'ingu (rzadko spotykane).
> Czekam więc co ty wyczytałeś w myślach autora wątku, do czego niby to
> potrzebuje on to 3D.
Nic nie wyczytałem.
Zwyczajnie - nie wiem czy np. filmów stereo nie ogląda :|
> I oczywiście "z tego czego nie wymienił dedukujesz
> to czego nie wymienił" - tak, jak nie wymienił że coś jest istotne,
No jak dla mnie zdjęcia i film.
Tzw. "FullHD" raczej z pewnej przezorności i na przyszłość, niemniej
właśnie te kryteria tworzą próg wymagający takiej karty który z grami
nie ma nic wspólnego.
pzdr, Gotfryd
Received on Fri Mar 18 09:50:04 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 18 Mar 2011 - 09:51:05 MET