Piszesz bardzo niejasno
"Że niby jak, 3D Twoim zdaniem do gier służy?"
nie wiem, czy to żart, czy co?
Te 10% poza grami to w zasadzie wspomaganie interfejsu aero czy
wspomaganie wyświetlania viewportów w 3DStudioMax, może jakieś
wspomaganie 3D we flashu (znowu gry!), ewentualnie zupełnie niszowe CUDA
które można podciągnąć pod "3D". Można tez wykorzystać shadery do
deinterlaice'ingu (rzadko spotykane).
Czekam więc co ty wyczytałeś w myślach autora wątku, do czego niby to
potrzebuje on to 3D.
I oczywiście "z tego czego nie wymienił dedukujesz
to czego nie wymienił" - tak, jak nie wymienił że coś jest istotne, to
istotne nie jest. Bo jak by było to by wymienił. Raczej proste i logiczne.
Nie wiem o co chodzi z "nieużywaniem stereo do gier", bardzo cię proszę,
postaraj się pisać bardziej zrozumiale.
Marx
Received on Thu Mar 17 08:10:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 17 Mar 2011 - 08:51:04 MET