Re: Cicha klawiatura

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Thu 17 Mar 2011 - 23:41:11 MET

On Thu, 17 Mar 2011 10:50:35 +0100, Maciek "Babcia" Dobosz
<babcia@jewish.org.pl> wrote:

>Głośne jednak są. Szukałem swego czasu klawaitury która pozwoli mi
>pracować wieczorami na antresoli w sypialni. O ile myszkę znalazłem
>jakąś to z klawiaturą był problem. Załaziłem supermarkety i giełdę
>komputerową i obmacałem pewnie ze setkę różnych modeli różnych
>producentów i przy szybkim pisaniu wszystkie stukają. Skończyło się na
>takim płaskim, tanim Tracerze z klawiszami o minimalnym skoku. Nie jest
>najwygodniejsza bo płaska ale prawie jej nie słychać. Modelu nie
>pamiętam w tej chwili. Polecam przejść się do sklepu typu MediaMarkt
> [...]

bo to jest raczej ciekawy gadzet, a nie sprzet ciedziennego uzytku.
mozna sie to tego jednak bardzo latwo przyzwyczaic. tak jak do
wirtualnej klawiatury w telefonie czy tablecie.
tak naprawde to nie ma cichych klawiatur. owszem sa glosniejsze, przy
ktorych nie wiadomo jakbys sie staral, to i tak bedzie slychac skok
klawisza.
sa natomiast cicho piszacy ludzie. mam podswietlanego plaskiego
logitecha i mnie praktycznie nie slychac jak pisze. natomiast paru
moich znajomych napierdala na niej, ze sie wszystko trzesie. to samo
na plaskich makowkowych i laptopach w pracy. jedni pisza
"bezszelestnie" inni wala i w takim wypadku pomagaja jedynie zamkniete
sluchawki. <rs>