Re: jaki komp dla informatyka w urzedzie?

Autor: Maciek <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 17 Mar 2011 - 12:03:52 MET

Dnia 2011-03-17, o godz. 11:42:16
jg <jg@fake.pl> napisał(a):

> witam,
>
> pomozcie, prosze, w wyborze konfiguracji stacjonarnego kompa.
>
> calosc ok. 4500zl. w tym windows 7 i office pro.

A urząd nie ma jakiejś umowy zbiorowej na soft MS? Bo to mi wygląda na
ceny detaliczne.

> dzieki za wszelkie sugestie.

Sugestia jest jedna: komputer firmowy z supportem typu NBD żeby
informatyk nie obudził się z ręką w nocniku gdy jego maszyna znajdzie
się w serwisie "U Staśka i Cześka" na miesiąc. Nie mówiąc już o tym że
ciut postawione na głowire jest uzsyanie jakiegoś niewielkiego budżetu
na komputer i kombinowanie a nie ocena czego naprawdę potrzeba i
dopiero pkreślenie ile na to kasy potrzeba. A o jakimś backupie na dane
chociaż pomyślałeś? Bo to tez kosztuje a tyłek może uratować.

Zdrówko