jaki komp dla informatyka w urzedzie?

Autor: jg <jg_at_fake.pl>
Data: Thu 17 Mar 2011 - 11:42:16 MET

witam,

pomozcie, prosze, w wyborze konfiguracji stacjonarnego kompa.

calosc ok. 4500zl. w tym windows 7 i office pro.

wiec na sam sprzet ok. 2600zl (sama skrzynka, monitor juz mam).

do pracy informatyka w urzedzie.

- zonglowanie duzymi bazami danych i mielenie tych baz lokalnie (ms sql),
- praca pod windows, kopiowanie duzych plikow,
- szybie przetwarzanie w vba (dane w excelu).

wiec zero grafiki i grania. tu mozna zaoszczedzic.

chcialbym jak najwiecej wydajnosci wycisnac, wiec moze byc amd, bo ma
taniej.

co sadzicie o wzieciu dysku ssd (+ dysk wiekszy zwykly)? ja bym sie chyba
przychylal. bedzie chyba jakis wzrost szybkosci mielenia bazy, jakby
posadzic system, baze i serwer sql na takim dysku ssd?

i jaka pamiec, aby nie byla waskim gardlem?

dzieki za wszelkie sugestie.

--
jg