Re: To Upgrade or Not To Upgrade? :)

Autor: Aha <tyskie_at_smiedzimulem.com>
Data: Thu 17 Mar 2011 - 08:50:23 MET

> - Czy ów układ nie będzie się gryzł z kartą grafiki?
> @GNowak:
> - tu jest też inne halo: z doświadczeń różnych wiem, że ten support
> Open GL jest nieco kaprawy w Afterze i często bezpieczniej go
> wyłączyć, bo zamiast pomagać, wykrzacza Aftera i niektóre plug-iny,
> spowalnia pracę.... taki tajemniczy jest :)
>
> Panie i Panowie, pliz, dawajcie śmiało więcej sugestii - niech płomień
> dyskusji rozgorzeje, amen ("second opinion" to moja religia) :]

Adobe wspiera karty Grafiki firmy nVIDIA i poczytaj jakie. Wymiana na
zintegrowany uklad to krok wtecz, te zintegrowane nie dosc ze nie
wspieraja adobe to jeszcze sa poprostu wolne.

Proca nie wymieniaj i plyty bo sensu to nie ma zadnego. Doloz wiecej
ramu i kup lepsza grafike taka za 600-800zl conajmniej i koniecznie
nVidii wspierajace Adobe.