Re: To Upgrade or Not To Upgrade? :)

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Thu 17 Mar 2011 - 02:24:55 MET

@Aha:
- kartę chcę zamienić, jak najbardziej. Tylko to nie wymaga stawiania
systemu od nowa i mogę to zrobić w każdym momencie. Np. w tym, kiedy
wpłynie mi większa kasa :)
@deepblue:
- Czy uważasz, że jest sens dopłacać do i7 Sandy Bridge (Hyper-
Threading...)? Może trafiłeś w sieci na jakiś benchmark sympatyczny,
który mógłbyś mi polecić?
- Czy ów układ graficzny to coś na kształt grafiki zintegrowanej na
płycie głównej - czyli mogę się obyć bez karty graficznej niby????
Szczerze - miałem takie doświadczenia w systemie z Phenomem II 940,
gdzie układ graficzny był zintegrowany na płycie MSI i straszna kupa
się robiła (mulenie kompa, przeskakiwanie okienek zamiast ich
przesuwania po ekranie, etc.) - musiałem dostawić byle jaką kartę "od
szwagra", żeby problemy zniknęły
- Czy ów układ nie będzie się gryzł z kartą grafiki?
@GNowak:
- tu jest też inne halo: z doświadczeń różnych wiem, że ten support
Open GL jest nieco kaprawy w Afterze i często bezpieczniej go
wyłączyć, bo zamiast pomagać, wykrzacza Aftera i niektóre plug-iny,
spowalnia pracę.... taki tajemniczy jest :)

Panie i Panowie, pliz, dawajcie śmiało więcej sugestii - niech płomień
dyskusji rozgorzeje, amen ("second opinion" to moja religia) :]