Re: Limit 8GB- technologiczny czy marketingowy?

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 15 Mar 2011 - 19:19:55 MET
Message-ID: <iloakd$r46$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

On 2011-03-15 09:58, Radosław Sokół wrote:
> W dniu 14.03.2011 15:28, Norbert pisze:
>> Mi potrafilo wyskoczyc, ale akurat ja jestem przypadkiem czlowieka
>> uposledzonego na punkcie liczby otwartych kart, teraz mam ich grubo ponad
>> setke :-P
>
> I co z tego masz? Bo chyba informacji szybciej nie przyswajasz
> jednak w ten sposób...
>
> Komputery nie są po to, by wygodnie odzwierciedlać nasze,
> czasem bardzo bałaganiarskie, przyzwyczajenia. Komputery są
> po to, by likwidować złe nałogi i przyzwyczajać do efektywnej,
> oszczędnej pracy.

Radek, Komputer to narzędzie, taki bardziej skomplikowany młotek. Czy go
wyrzucimy przez okno, czy wyczyścimy to nasza prywatna sprawa. Narzędzia
się wykorzystuje tak jak się chce. W biznesie oczywiście kierują tym
względy materialne, w życiu prywatnym upodobania.

Personalizacja komputerów chyba nie jest tym, co powinnismy czyic, to
tylko narzędzia, a cała sfera wydajnej pracy nie wynika z komputerów, a
z organizacji danej firmy/organizacji, która pośrednio oczywiście ma
wpływ na sposób wykorzystywania komputerów.

Gdyby jednak ktoś mi mówił że w kalkulatorze mam inaczej naciskać
klawisze, pomyślałbym ze jest z Marsa.
Received on Tue Mar 15 19:20:02 2011

To archiwum zostao wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 15 Mar 2011 - 19:51:03 MET