ratowanie pendriva-nie formatuje się

Autor: nolina <nolina_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 15 Mar 2011 - 18:37:55 MET

Witam
Podczas kopiowania na Pendrive został przez przypadek wyłączony komputer
resetem. Od tego czasu Pendrive nie działa. Windows go widzi ale jego otwarcie
powoduje komunikat "włóż dysk do stacji", nie da się go też
sformatować.Próbowałem go zerować przez MHDD, KillDisk, używać innych niż
systemowe programy do formatowania oraz stosowałem programy ze znanej
rosyjskiej strony nt ratowani pendrive.Pojawiają się tylko komunikaty w stylu
"not ready" czy, że za dużo bad sectorów.Pod Linuxem tak samo. Jest jeszcze
jakiś sposób czy moje próby ewidentni wskazują że coś w nim padło na dobre?
Zależy mi tylko na samym Pendrive dane na szczęście są nie istotne tam.
Dzięki za pomoc.