Re: rysa na ekranie laptopa (glare)

Autor: Artur Dębski <arturdebski_at_autograf.pl>
Data: Tue 15 Mar 2011 - 16:09:20 MET

Jeżeli bardzo przeszkadza - możesz pokusić się o eksperyment
z proszkiem do polerownia szyb - nie wiem jak to zadziała
na glare - więc ostrożnie !!! - poszukaj np na Allegro, poczytaj jak to
robić
Bardzo drobny proszek przypominający bladoróżowy puder.

Co do technologii wykonania tego - tu ci nie podpowiem bo nie robiłem tego
na laptopie i nie chcę fantazjować
(szyby polerowałem mechanicznie na mokro niskoobrotową polerką
z zainstalowaną gąbka/filcem)

Pozdrawiam

--
Artur Dębski