Re: uszkodzona grafike w notebooku z intel i3?

Autor: pitpull <pitpull_at_pitpull.com>
Data: Tue 15 Mar 2011 - 15:44:18 MET

news:2011031509335000@grush.one.pl...

> Bardziej prawdopodobne są problemy z oprogramowaniem (program
> obsługi układu graficznego) lub z pamięcią RAM (bardzo często
> pierwsze objawy przetaktowania lub uszkodzenia pamięci RAM
> pochodzą właśnie od korzystających z niej bardzo intensywnie
> zintegrowanych układów graficznych).
>
> Może być to też uszkodzenie bardziej paskudne, na przykład
> jakiś uszkodzony lut gdzieś na płycie.
>
> Jeżeli komputer jest na gwarancji i zachowuje się tak od no-
> wości, bez jakichś reinstalacji systemu czy zmian w sprzęcie,
> mogłoby się to kwalifikować pod usterkę naprawianą w ramach
> [...]

Funkiel nówka niesmigany. Jedyna zmiana to doinstalowanie office'a 2010 -
choć nie wiem czy nie tylko w nim problem jest - nie używam osobiście tego
komputera na codzień.
Własnie robie przywracanie systemu do fabrycznego stanu. Kontaktowałem się z
serwisem na "bluelinie" - własnie oni podali, że prawododobnie procek
uwalony. Ale kazali jeszcze recovery zrobić - zobaczymy czy się naprawi ale
prawdopodobnie pójdzie na gwarancji.

pozdrawiam

pitpull