Re: GTX560Ti - warto?

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Mon 14 Mar 2011 - 20:02:53 MET

Dnia Mon, 14 Mar 2011 13:33:37 +0100, diverek napisa艂(a):

> Warto kupowa膰 kart臋 jak w temacie, np. takiego Gigabyte GTX560Ti 1024MB
> 256Bit PCI-E OC ?
> Chodzi mi o najlepszy stosunek mo偶liwo艣ci do ceny w por贸wnaniu z innymi
> produktami w tym r贸wnie偶 z Radeonem w podobnym segmencie cenowym tj.
> 800-900z艂. Zastanawiam si臋 w sumie nad kilkoma kartami. My艣l臋 jeszcze o
> GTX460 i dro偶szym od niego HD6870, ale najbardziej wydajno艣ciowo-cenowo
> sk艂aniam si臋 w艂a艣nie do GTX560Ti tylko nie wiem czy s艂usznie. Karta
> oczywi艣cie do gier. B臋dzie pracowa艂a na P67 z i5-2500K. Najwcze艣niej
> chcia艂bym j膮 ponownie wymieni膰 za 2 lata.

http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

Tu masz fajne zestawienie highendowych kart, karta GTX 560 Ti jest w
czo艂贸wce. Lepszy stosunek wydajno艣ci do ceny w tym segmencie cenowym (~250
$) maj膮
GeForce GTX 470
Radeon HD 6950

Warto zwr贸ci膰 uwag臋 na Radeon HD 6850 - 100 pkt. 艣rednio mniej w
benchmarku (wyniki u偶ytkownik贸w z tysi臋cy test贸w), a cena o 75$ ni偶sza.
Sprawd藕 te karty, zobacz ich ceny na rynku polskim, na pewno kt贸ra艣 z
nich b臋dzie dobrym wyborem dla Ciebie.

--
pozdrawiam,   pioruns