GTX560Ti - warto?

Autor: diverek <USUN_divek_TO_at_op.pl>
Data: Mon 14 Mar 2011 - 13:33:37 MET

Witajcie
Warto kupować kartę jak w temacie, np. takiego Gigabyte GTX560Ti 1024MB
256Bit PCI-E OC ?
Chodzi mi o najlepszy stosunek możliwości do ceny w porównaniu z innymi
produktami w tym rĂłwnieĹĽ z Radeonem w podobnym segmencie cenowym tj.
800-900zł. Zastanawiam się w sumie nad kilkoma kartami. Myślę jeszcze o
GTX460 i droższym od niego HD6870, ale najbardziej wydajnościowo-cenowo
skłaniam się właśnie do GTX560Ti tylko nie wiem czy słusznie.
Karta oczywiście do gier. Będzie pracowała na P67 z i5-2500K.
Najwcześniej chciałbym ją ponownie wymienić za 2 lata.

--
Pozdrowienia
diverek